How to do ...

Jak jsem zhubla ? Takto .. :)

6. února 2014 v 14:40 | Dominika ♡
Četla jsem si Vaše komentáře ke článku, kde jsem přidala dvou měsíční rozdíl mého cvičení a občas jste i zmínily, jak jsem to udělala.. ( Článek zde )
Rozhodla jsem se Vám dát tedy pár tipů, co jsem dělala já sama.
Bohužel nemůžu Vám zaručit, že Vám tento typ cvičení bude sedět a zhubnete po něm tak rychle, ale budu doufat, že alespoň trošku pomůžu .:)

Já vlastně necvičila ani nějak hodně, ale spíš poctivě a správně. Cviky nejsou těžké a děláte je v každém normálním tělocviku..

Cviky na břicho :

1.Sklapovačky
2. Dotýkání pat
3. Sedy lehy
4. Další libovolný cvik

Pokud si nejte jistí z nějakých těchto cviků doporučuji toto video, dost mi pomohlo ! :) Vypadá to sice těžce, ale tělo si na to rychle zvykne :)


Cviky na zadek :

1. Dřepy
2. Obrácené přinožování viz.
Pokud chcete zdokonalit tělo do plavek, začněte se cvičením včas

3. Výpady
4. Kmitání
5. Most
 
 

Reklama